marți, 3 decembrie 2013

AVANPREMIERE 13


In ziua de 19 a lui noiembrie am fost martora a fenomenului Avanpremiere pentru a 2-a oara si mi-a placut teribil de mult.
Am ajuns putin dupa orele 21 si spre fericirea mea show-ul nu incepuse inca. Am luat un loc si am asteptat cu catastiful la indemana.

Ce mi-a placut?
Mi-a placut faptul ca s-a transmis dovada unei lucrari in adevaratul sens al cuvantului. Mi-a placut ca fiecare dintre designerii participanti a transmis un mesaj si nu si-au semanat. In acest sens mi-am ales, la randul meu, preferatii, 3 la numar, din 9. De ce? argumentez pe parcurs..

1. Alina Morar
Alina Morar este o figura mai mult decat reconoscibila. Ea este un personaj si are capacitatea de a transmite.
Am ales cateva dintre creatiile ei, in acord cu ce cred eu ca mi se potriveste of course.







"SPIRITUL SOLIDAR" al Alinei a cuprins cam tot ce imi place, in special, atitudine. ALB, metalic, umbre, transparenta pe alocuri, confortabilitate.. en fin, a fost o colectie bine legata si mi-a tinut ochii atintiti pe fiecare silueta. Mi-a placut.. si inca mult !

2. Carmen Secareanu








Desi nu stiu daca e potrivit, motivul principal pentru care mi-a placut colectia a fost ca m-a trimis cu gandul la Yamamoto. La fel.. confortul, culorile, texturile, accesorizarea, toate au fost din elementul meu. As purta efectiv tot ce a fost expus si mi-as dori sa stiu mai mult din ce sta in spatele colectiei, pentru ca sunt convinsa ca exista si o poveste. Mi-a placut mult !

3. Traskin
Urmaresc Traskin de ceva timp, dar colectia in rol m-a dat pe spate de-a binelea.







M-a uns pe suflet efectiv prin forme, culori si, in special, accesorizare.


Ceilalti designeri participanti la Gala au fost Cristina Bizu, Ioana Ciolacu, Florina Ivascu, Cristian Samfira,  Simona Semen si Natalia Vasiliev, dar cei mai sus mentionati i-am simtit mai ..altfel.. mai aproape de mine.

Iar mai jos sunt eu, cu a mea tinuta 109 :) si cu al meu colier si cu ai mei oameni dragi.





'Til soon,
Ecaterina






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu