luni, 24 februarie 2014

Haotic declarat si poze de la 24octombrie

Din cate se pare.. oricat as incerca eu sa-mi spun ca am un blog si ca as putea sa fiu ceva mai activa in sensul asta, consideratiunea mea pentru ast' tabiet.. caci am intalnit oameni ce au facut un tabiet din asta.. de-a binelea.. nu pare sa creasca pe cat mi-as fi dorit..
Bine... imi place sa-mpartasesc idei de outfit-uri, sa-mprastii tot felul de colaje cu vesminte colorate sau ce mi se mai nazare.. dar in ideea ca stiu ca am prietene ce zabovesc in fata sifonierului ceva vreme inainte sa iasa din casa, nestiind de un'sa-nceapa sa aleaga... In speranta asta postez si chiar ma ajuta si pe mine pentru ziua-n curs..
Apoi, imi place sa concretizez intr-un sumar de imagini cate-o experienta de voiajor, pentru ca tare mi-e drag sa-mi fac bagajul, chit ca plec pana-n Delta la Laur.. sau ca stau 10 zile la Paris cu zuza de Gabi.. sau ca plec la New York pentru 5 luni. Imi place de mor, sa mor de nu!
Ce mai fac eu pe blog aici... ? Va mai arat cate-un set de accesorii.. cate-un set de poze ( ca si cum "styling" ), cu care ma mandresc! Si chiar ma mandresc pentru ca mi s-a intamplat sa mi se spuna "iti multumesc pentru pozele astea, serios, nu m-am imaginat niciodata asa".. si mi se-nmoaie gatul intre umeri, si mi se ridica sprancenele si colturile gurii in puii mei de-mi ajung la nori.
Scriu pe blog aici si va arat lucrurile ce-mi dau satisfactie sau ce mi-ar placea sa le vedeti/stiti.. fie ca va inspira, fie ca va sunt complet nefolositoare, fie ca ma descarca pe mine moral sau ma incarca energetic, fie ca se intampla rar.. fie ca va place de mine ca om sau ca figura pe strada.. eu tot am sa scriu.
Ahmm.. si mai jos am un soundtrack pentru postarea asta si cateva poze de la ziua mea.. din toamna :)).. asta ca sa continuam stilul haotic declarat ce ma reprezinta pana-n meselele de minte care nu mi-au crescut inca.
Va salut !

"le soundtrack" - press PLAY





indragosteala



leoaica si sagetatoarea :)



prietenul meu anti-obiectiv


cuplul meu cel cool :)


gropita lui baby, al lui baby


prima dintre mamici




l'exotique lover si la multi ani mie :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu