marți, 15 aprilie 2014

Cand te-ai "deconectat" ultima oara, ma rog? Si de ce?..

Sunt acasa. Mi-am intins oasele si mi-am deschis ochii spre ecranul asta. Dupa 5zile de privit minunatiile naturii, privesc un mare ecran de 50 si ceva de minute. What a loss..seriously.. Chiar nu am facut nimic folositor intr-o ora? Mai.. O ORA DIN VIATA MEA! in afara de faptul ca am dat peste un articol de pe divahair, pe care va invit sa il cititi si de la care as purcede. Asta ca sa nu pic de tembela, dragelor..

Realizez ca e o problema in general si, desi, ma super scalambai adeseori cand imi scrie sus in stanga, "NO SERVICE WACKO, da-mi pace odata!", ii multumesc lui Dumnezeu ca ma tine cu ochii unde trebuie.. 
In aste 5zile in Delta am deschis de 2ori laptop-ul si asta pentru ca am meditat in creatie/lene/pofta vreo 2ore la treaba asta si am zis ca ar fi o chestie.. 
DAR in astea 5zile am lucrat cu atentie si migala, am decorat, am mancat in acelasi moyen, am revazut oameni dragi, am vazut si am 'capturat', am ras si m-am enervat, normal.. am construit undite false si am adunat scoarta de copac frumoasa, am calcat in caca de vaca (salbatica! wtf ?), am atins o ciuperca mumificata si n-am facut buba, m-am cuibarit in barci si m-am facut Commando de trupe speciale, mi-am pregatit un frappe dupa reteta lui Kitty, dar intr-un borcan cu pai rosu, am ascuns un tort, am visat prostii si m-am trezit speriata, dar m-am culcat la loc si m-am trezit la 12, am facut poze frumoase si am si iubit. 
Am facut de toate.
N-am cum s-adun, dar cred ca sunt cateva minute de tehno-media-ceva in 5zile.. Cand te-ai "deconectat" ultima oara, ma rog? Si de ce?..














Ochisorul lui bebe Cosmin


Ochisorul unui musafir mai vechi




Commando (sau #monkeybusiness)


Munca frumoasa
Resturare si REdecorare pentru Casuta Patru Anotimpuri (uite-i aici)


Now if you'll excuse me..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu