vineri, 30 mai 2014

KateriniMou EyeContact




            Cand nu stiu ce sa scriu aici, in spatiul asta tamp, deobicei! o iau de coada si aberez, sau ma enervez si nu mai postez nici pe naiba.. dar ideea e ca m-am bucurat azi c-am ajuns pe plaja si chiar m-a eliberat faptul ca nu au picat volume impresionante de precipitazzione cum spunea crainicul cela la radio. Ba chiar mi-am rugat prietena mea-mamica sa ne depasim conditia de bff si vecine constantence mamaience..si sa tragem o tura pan' pe plaja ca-i mai mare rusinea !!! in conditiile in care avem de traversat doar un camping amarat, unde m-am mai si enervat cu o domnita care-si dadea-n petec ca tre' sa ocolim si nu si nu! si eu urlam Diana hai sa mergem ca sparg si-un pepene si Diana era amabila pentru prima oara-n viata ei si eu NU si nu si ma luasera toate caldurile. Asta s-a intamplat. Si dupa am mancat o inghetata pepene! ca tot eram in grafic..

P.S. Diana zice ca am accent de ardeleanca atunci cand sunt foarte politicoasa.  ???!!!
P.S.S. Sper sa va placa ramele. In curand vom avea KateriniMou EyeContact !

Deci tinem aproape ?! Tineeem







               Ne-am si veselit pan-la urma.. Si-o poza cu Diana ca doar mi-e diva !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu