luni, 26 mai 2014

Sanda's Book Brunch

Ieri, in Sfanta Duminica, m-am intalnit cu Sanda.
Simt nevoia sa scriu cate ceva despre persoanele care ma inspira, pentru ca eu sunt omul feedback, de la privire pana la gesturi brutale. Nu, glumesc... Sanda e o persoana care te inspira. Femeia e doxa, first of all. O sa iti vorbeasca despre pasiunea ei pentru Klimt, o sa-ti ghiceasca zodia, o sa-ti vorbeasca despre mituri si religie si vinuri, o sa te asculte, o sa te aprecieze, o sa te ignore daca nu esti un om "frumos" si o sa-ti faca si-o poezie daca are chef. Sanda e genul de om care mobilizeaza mase. Sanda e un om frumos pe care ma bucur ca l-am cunoscut si Sanda a organizat un Book Brunch ce i-a purtat si numele la Tucano Coffee.
Se face ca locatia in cauza sa fie locatia primului targ la care am participat eu vreodata, ceea ce m-a bagat intr-un film tare dragut. Deasemenea, este primul targ la care am participat, dar nu si in calitate de expozant (ci ca si sustinator! Sweet Paprika baby) A fost primul targ la care m-am distrat pana in panzele albe. Am si behait de cald, dar asta-i alta parte.. Am citit, am dansat, am cantat, ne-am pozat, aproape ne-au calcat masinile, inca o data, am behait de cald, si ne-am si achizitionat cate una alta.. - cum ar fi ochelarii din imagine de la Valentina Optique, o dulceata de femeie cu vorba tare dulce.
Oameni faini la Sanda's Book Brunch - expozanti si vizitatori- oameni tare faini (Anaxor cu tine vorbesc! :D) . Am oameni, multi, ca martori si, basca, am si poze-n puii mei.. nu oricum..



 







































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu