marți, 28 octombrie 2014

Brumarel exotic


E interesant cum hainele-ti poarta reflexia spre ceilalti muritori.
Sunt doar haine.. Sunt doar haine?
Dar iata cum in ziua ceea de brumarel timpuriu am intrat in KOTON si-am ales un mix de print-uri, care-va-sa-zica exotic. Am ales sa empatez cu ultimele raze frante de caldura si cu pofta de urcat in avion, nesatisfacuta de altfel.. si sa propun o tinuta jucausa.. 
Dupa cum urmeaza si dupa cum puteti observa cu propriile mijloace, am purtat:
un top zebrat in tonalitate cu fularul, o vesta din neopren, produs care efectiv am simtit ca m-a imbracat cum trebuie - este superb ce forme ia si da neoprenul -, o pereche de pantaloni tesuti frumos, sandale cum trebuie sa ai! ca merg la orice! si un plic, care isi modifica forma si adancimea dupa nevoi, super franjurat, asa cum ii trendul. 

Setul de imagini a fost realizat de Andrei Costea, caruia ii multumesc pentru disponibilitate si pricepere.
Multumesc KOTON pentru varietatea produselor si eficienta staff-ului.
Multumesc City Park pentru sansa de a o cunoaste pe Dana Rogoz, o femeie absolut adorabila si de o naturalete sublima. Absolut sublima.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu