joi, 11 decembrie 2014

Poezie


L-am cunoscut pe Alexandru Damian la momentul perfect potrivit. Am stabilit un test la 3 zile dupa ce ne-am intanlit prima data, iar pe set toata echipa a functionat ca si cum ne cunosteam dintotdeauna. Tania Cozma roia in jurul Mariei ca un adevarat pictor-samurai, eu mangaiam extaziata rochiile lui Cristian Samfira si-mi fluturam coroanele, iar Alex sedea linistit in colturi isi verifica spatiul, tacut, schimba digitalul cu filmul ca pe cercei, preocupat, din cand in cand spunea cate-un "TARE" prin care intelegeam ca ii place si ne bucuram si mai tare toti. Carina, gazda noastra de la Zenya Atelier, ne confirma la fiecare schimb al Mariei ca treaba-i buna. Si a fost. Aproape ca se simte linistea si farmecul in care s-a lucrat. A fost o poezie.
Va prezint testul unei echipe inchegate ca prin magie, mai jos, primul styling pe #thecrownissue, cu coronitele mele mult iubite si, pentru azi, rochia ce mi-a taiat suflul la Zenya Atelier, semnata Cristian Samfira. 
More to come...



Analog - 35mm





Digital








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu